Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 18 januari 2019

De échte goede morgen!


Begin ritueel van het inwijden van woning én muziek!
Er zit een wisselbare 5 cd speler in, vandaag is Diana💃 aan de beurt,
het weekend is de klassieke afdeling aan de beurt!
😇

Zal ik gelijk met iets positiefs beginnen?
Niets dan lof over de dames die de Savelberghof beheren, althans dit gedeelte.
Het mag niet vaak genoeg gezegd worden!

Daarom begin ik juist daar vandaag mee, want ik heb daadwerkelijk besloten Slingedael
officieel aan te klagen.
Nee, mijn hobby is het zeker niet, maar noodzaak is dit absoluut!
Daar waar het kan zal ik dit allemaal doen zonder de Savelberghof begeleiding daar bij te betrekken.

En dan nu mijn echte hobby!
Muziek, van klassiek t/m hedendaagse muziek, in feite van alles wat er in mijn oren kwaliteit heeft!

Het Leven heeft mij beloond met een geweldige 5.1 muziek installatie...schitterend.
Hartelijk dank, Leven!
😍
Over de prachtige woonplek weten jullie reeds het een en ander!
Ongetwijfeld kunnen er vanaf nu weer mooie foto's gemaakt worden. 
Gouda én de woning zijn daar uitermate geschikt voor.
Een heerlijk vooruitzicht!

Vast een zeer fijn weekend gewenst...

🙌




3 opmerkingen: