Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 20 januari 2019

Gezien de gespannen situatie.

Keep on smiling!


Noodzakelijk medicijngebruik;
Antidepressiva,
Kalmeringstabletten
Antipsychoticum 
Bloedverdunners
Slaapmedicatie.

Tja, tiswat...zo slik je niks en zo slik je....
In ieder geval dat bovenstaande niet en nooit van ze leven weer!

Met mijn werkelijke medicijn ben ik elke ochtend vroeg best een tijdje bezig;
Een kom volle yoghurt
2 uitgeperste flinke tenen knoflook
Verse geraspte gember, een flinke lepel
Ruim een theelepel gemalen kaneel
flinke scheut olijfolie Extra Vierge
Eetlepel vloeibare natuurhoning
Hoeveelheid naar keuze; natuur zuivere basis muesli.
En natuurlijk een mandarijn!

Ook aan te bevelen,yoga en meditatie en een positieve levenshouding.

Maar ik geef toe, een paar reguliere medicijn strips doordrukken gaat sneller!

😅😆😤😏




5 opmerkingen:

  1. Hoi Walter, de positieve levenshouding probeer ik me wel aan te leren, wat overigens niet altijd even gemakkelijk is in een wereld waarin vele negatieve dingen gebeuren. De yoga en de meditatie laat ik aan jou over... ah en dat ontbijtje ook ;-) Zonder knoflook en olie zou ik het wel naar binnen krijgen, doe ik 's avonds wel wat extra knoflook en olie door mijn eten...

    Fijne voortzetting van deze zondag en een vriendelijke groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien ga ik het ook eens doen. Allemaal dingen die ik lekker vind. Knoflook zou ik zelf niet aan gedacht hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit medisch verantwoord ontbijtje werkt werkelijk goed!
      Toch als het écht om het lekkere gaat, kun je beter iets anders kiezen, hihihi.
      Maar gek genoeg went dit en ben ik het waarlijk lekker gaan vinden!

      Haha, mijn mede-ontbijters zijn geen fan van de geur van knoflook, daarom ik ik dit vooraf in mijn eigen flat, ;-)

      Verwijderen
  3. Jessus je bent weer lekker bezig. hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, je bedoelt toch Jesus, hoop ik? Tja,je weet 't Elly...gezond is niet altijd lekker ;-)

      Verwijderen