Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 18 januari 2019

Grappig?




De uitdrukking; Scheiding tussen tafel en bed gaat vanaf vandaag een nieuwe betekenis krijgen.
De scheiding gaat vandaag starten en wordt tussen dit blog en... Bed (geheimen)!
Want hier geen rotzooi en vuiligheid van Slingedael meer, nee dank je.
Spijkerbed gaat eindelijk weer gewoon Spijkerbed worden.
Ben op dit moment mijn atelier hier aan het inrichten/opleuken.
Dat gaat dus een 'gezellig' weekend item worden!

Mddagpraat, zo gaat dit vanaf nu elke keer weer heten!

2 opmerkingen:

  1. Verstandig, Walter. Anders blijft de negativiteit zichzelf versterken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uiteindelijk vernietigd de echte negativiteit zichzelf!
      Dus moest ik even geduld hebben... ;-)

      Verwijderen