Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 22 januari 2019

Slapen met Ike?



Zo druk bezig zijn met iets, vlak voor het slapen is niet altijd goed.
De beelden die ik bij mijn nachtmerrie zag, hadden te maken
met mijn ikebana-geworstel op het late uur!

Wat zal ik nu eens doen om rustiger te gaan slapen?
Mocht iemand daar leuke ideeën voor hebben; 

Graag!

En daarna een goede nachtrust gewenst!



4 opmerkingen:

  1. Het kan zijn , Walter, dat je tijdens het worstelen met je ikebana ook met je gedachten nog bij die Slingedael- en Veritas-kwestie was. Rustige muziek beluisteren zou voorlopig misschien beter zijn of een mooie film kijken. Hoogstwaarschijnlijk zou je momenteel ook bij het schilderen teveel met je gedachten bij die genoemde kwesties zitten. Een massage van je voeten, van je handen , van je nek met een lekkere olie of goede creme zou je ook kunnen relaxen vlak voor het slapen gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je moet jezelf in deze periode niet obsessief met die Sl en Veritas-kwestie bezig houden...zodra je jezelf daarop betrapt, moet je leren (= is niet gemakkelijk, hoor) je gedachten daarover opzij te zetten. Je kunt niet dag en nacht daarmee bezig zijn. Je moet ook normaal leven... Mijn vader zei altijd "Je moet aan vrolijke dingen denken" en dat is echt zo gek nog niet!

      Verwijderen
    2. Alleen al een betrokken advies kan wonderen doen...Dank je!

      Verwijderen