Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 19 januari 2019

Zou er bijna zelf jaloers op worden!




Nee, het is geen trucage...hij is er echt!
Op dit moment lig ik 'm uit te testen...
Natuurlijk  ga ik er op slapen.
Dat wordt vast m'n eerste nachtrust in ruim 4 weken tijd!


🙆🙌🙋

🙏



4 opmerkingen:

  1. Ziet er inderdaad uit als gezellig met deze bedekking en nodigt uit tot relaxen of er op slapen. Fijn voor je, Walter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig Walter,dit gaat de eerste nacht worden in de Salverberghof
    dat je intens gelukkig in slaap zal vallen. Eindelijk eens
    echt uit kunnen rusten en normaal op kunnen staan, pfff het werd
    ook wel tijd. En vertel.........bevalt de bank?????

    GENIET VOLOP!!!!!

    Liefssss
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is er. Fantastisch. Ben blij voor je.

    BeantwoordenVerwijderen