Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 23 februari 2019

Goede morgen!

Hupsakee, naar binnen met die handel!

Daar ben ik weer, en zowaar het kostte mij even moeite.
Er verandert zoveel in een vrij korte tijd dat het bloggen mij nog even moeizaam afgaat.
Maar dat zal zeker goed komen.
Dankzij eindelijk de toegang tot mijn eigen te besteden geld, kan ik beginnen met dingen werkelijk op orde te brengen.
Natuurlijk geef ik mijn geld met beleid uit...
En nog wel een beetje onder toezicht..
Gek genoeg zou dat voor iedereen belangrijk moeten zijn.
Gewoon verantwoordelijk met je geld omgaan,
want wat je niet hebt kun je nou eenmaal niet uitgeven!

Hahaha, dachten we daar allemaal maar zo over!
 😅

Een mooi weekend gewenst!


6 opmerkingen:

  1. ik heb het nooit breed gehad en er was zelfs een tijd waar ik moest uitkijken wat ik deed, dus ik denk er zeker zo over....
    ..Ik wens je een fijn weekend en hier een @->- voor U.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja, door weinig geld kan een mens ook creatief worden! En creatief bent U in ieder geval...3x @@@ voor jou! ;-)

      Verwijderen
  2. Nieuwe en handige stoelen, die je woning kompleter maken. Prettig weekend ook aan jou, Walter!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zijn precies de stoelen voor mij! Licht en handig en waren nog in de aanbieding ook, hihihi

      Verwijderen
  3. goed dat je terug zelf je geld kan beheren
    en nee natuurlijk geven we geen geld uit die we niet hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je weer bij je geld kunt. En natuurlijk geef je niet uit wat je niet hebt. Dat zouden meer mensen moeten denken. Mooie stoelen. Ik wens je veel zitcomfort.

    BeantwoordenVerwijderen