Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 7 februari 2019

Komt er een boek uit van mijn blog?

Is mijn kleine vriend misschien ondeugend geweest
en heeft hij een promotie-toer dor Duitsland gemaakt?

🙆


Gisteren was het Stilte-dag... 
dus ik dacht, ach...
Laat ik eens kijken of er toch nog bezoek is geweest!
Even de teller geraadpleegd,
daarna 7x mijn bril schoongeveegd!
Om 15:11 uur stond mijn teller'
schrik niet...een stuk feller!
Hij stond namelijk op 1631 bezoekers!
Waarvan 1602 uit Duitsland...
Ja, ik zag het goed.
Ben benieuwd wat het aan het eind van de dag geworden is.
...Het werden er 1937!....

Één ding weet ik zeker,
er is iets niet in orde met de teller!

😁
Het andere goede nieuws in...
dat ik vandaag niet zo in de stemming ben om te bloggen!
Gelukkig wordt er hier alles aan gedaan om mijn stemming te verbeteren...
🙌

7 opmerkingen:

  1. wie weet.....
    je zal er in ieder geval wel je handen mee vol hebben
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi, valt erg mee hoor! Misshien kom jij er wel in te staan als mijn motivator! :-)) @@@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In ieder geval toch een fijne dag gewenst, Walter! En ontving je niet gisteren je nieuwe ID?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het bleek een controle tussendoortje.
    13 feb. kan ik 'm halen...Kostte me toch nog 56 euro!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, okay. Bedrag dat je :-)... op kunt sommen bij toekomstige lasten, die Slingedael vanwege verlies van je vorige ID zal moeten vergoeden. @-

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Giller Walter, het was ook bij mij een Duitsland bezoekersdag,
    maar kwam niet verder dan 300 Duitse bezoekers.
    Af en toe heb je van die dagen, uit verschillende landen heb je soms
    zo'n achterlijke dag aan aantallen bezoekers.
    Dusssssss je teller is wel in orde hoor.
    Fijn dat je bijna je ID kan ophalen, eindelijk gelukkig!!!

    Toedelssssssssssss

    BeantwoordenVerwijderen