Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 5 februari 2019

Laat ik hopen dat dit tijdelijk is.


Een spiegelbeeld had ik niet!



Vanmorgen na het gezamenlijk ontbijt gebeurde het volgende;



Eenmaal weer in 'mijn huis'
viel ik in een diepe slaap en droomde ik...
mijn wanhoop!
Toen ik wakker werd besefte ik dat ik niet in deze wereld wil leven, een vreselijke wereld.
En dan bedoel ik niet het hier van hier
maar letterlijk het hier van de wereld.

En inderdaad;
Laat ik hopen dat dit tijdelijk is.




3 opmerkingen:

  1. Ja Walter, ik denk dat ik je wel begrijp.... heel veel dingen hier zijn niet meer leuk, de leegroof van de wereld, het dierenleed, het geweld... ik heb er ook moeite mee, en als mijn jongens er niet meer zijn, dan hoeft het voor mij ook niet meer, voor hun wil ik gaan 100% ik wens jou ook zo'n mooi lichtpuntje toe.. dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ups en downs horen bij mijn leven en...ik heb ze leren accepteren en er mee om te gaan op de meest gezonde manier.
      Dankzij mensen als jij, Dien en als Lia kom ik er goed doorheen en word ik alleen maar sterker!

      Verwijderen