Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 19 februari 2019

Maar als je dan alleen woont?


Helaas kon ik geen betere kop voor dit stukje bedenken, maar toch vind ik het van een min of meer algemeen belang om het daar eens over te hebben...


Woonbegeleiding, best een benauwend begrip...in het begin!


Tenzij je in de goede terecht komt en er goed en eerlijk mee om kunt gaan...
Uiteindelijk is het hebben van een relatie ook een vorm van 'begeleiding'.
In beide gevallen blijft het belangrijk dat je je eigenheid weet te bewaren
en dat is niet altijd makkelijk!
Kijk maar eens hoe dat binnen een relatie kan werken.
Achteraf kan soms best blijken dat je binnen een relatie je ziel en zaligheid hebt ingeleverd, zonder dat je daar zelf erg in had!

'Onder de mantel der liefde'...

Goed om kunnen gaan met gedegen woonbegeleiding is niet zielig, in feite zou het voor iedere, wat oudere alleenstaande een zegen kunnen zijn.

Of ik van plan was dit stukje te schrijven?
Nee, dat was ik niet...
Dus wens ik je voor straks vast een mooie nacht toe.

Ga er maar niet raar van dromen, het is gewoon de verse kurkuma wortel.
Levensgevaarlijk gezond!

4 opmerkingen:

  1. Volgens mij ben je niet gek af met dat begeleid wonen. Gelukkig heb je het nu goed getroffen. Fijne week, Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt gelijk Geri! Ook een zeer fijne week voor jou/jullie! @@@

      Verwijderen
  2. Wat een mooi blogje met waarheden als een ... tja hoe werkt dat spreekwoord ook alweer,.
    Ik heb er in ieder geval ervaring mee opgedaan in mijn leven en nu weten we hopelijk hoe het beter kan he.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En toch...toch blijven we steeds nieuwe ervaringen opdoen.Ook de hele mooie. ;-)

      Verwijderen