Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 10 mei 2019

De 'heb-nog-op-zak' koffie-pauze!



Mijn weekzakgeld is door de 'Geldbeheersing van ex-criminelen'  vastgesteld op 20 euro.
Lach er maar niet om, want dat doe ikzelf al!
😆
Heb nu nog over; 36 euro en leg daar 20 van in mijn 'schatkistje...
Als je je afvraagt hoe ik dat voor elkaar krijg?

Mocht Veritas dit bericht met samengeknepen billen lezen, dan zeg ik;
Ga gerust naar de plee, want misschien is dit wel een grap.

Dus 16 euro is leuk voor het weekend!
Vandaag koop ik daarvan een aardewerk plantenpot met schotel.
Er moet een lucht-zuiverende plant verplant worden!

Mijn slaap/studeerkamertje maak ik vandaag af.
Mezelf stel ik toch nog maar 20 jaar uit en laat ik
liever aan de natuur over...


Met wat nieuwe foto's erbij vanwege de terecht nieuwsgierige aagjes.
Ben namelijk gek op aagjes!
Vooral als ze even een 'opmerking' plaatsen.
Bij voorbaat mijn hartelijke dank en de slapende dame
mag je gratis hebben!


🙆

3 opmerkingen:

  1. Hoi Walter, kop op ondanks het geld (probleem). Ik vind dat je het allemaal weer goed op de rit hebt. Een pluimpje van mij en alvast een goed weekend toegewenst.
    Lieve groet, Cilia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat minder geld maakt een mens ook wel weer extra creatief! Jullie ook een goed Frans weekend gewenst! ;-) @@@

      Verwijderen
  2. mooi hoor!

    jij kan goed overweg met geld, van 20 euro er nog 36 over hebben, zo kan je rijk worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen