Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 13 mei 2019

Eerst even een luchtje scheppen? (+ impact)




Er kwamen gisteren prachtige luchten voorbij!

En verder...
zie ik wel wat deze week me brengt.
Als het de moeite waard is
dan deel ik dat graag met je!

🙆


Over de impact van het bloggen
en de reacties van mijn bezoekers>>
De spirituele aanpak?



Voor mij werkt het bloggen op zich uitstekend om mij staande te houden, maar vooral ook om verder te komen!
Dankzij de reacties van bezoekers kan het gebeuren dat ik mij;
A; gesteund voel
B; meerdere kanten ga zien van hetgeen er gaande is.
C; en natuurlijk doet het me goed als mijn creativiteit opgemerkt wordt. Bloggen doe ik allang niet meer alleen als een bezigheid om mijn tijd te vullen!
Teruglezend op mijn hele blog, ervaar ik dat het voor mij nooit een 'oppervlakkige' bezigheid was.

Hoe ik aan al die 'goeie' bezoekers gekomen ben?
Vertel het me maar, ben reuze benieuwd!
😉




4 opmerkingen:

  1. als je iemand raakt of laat lachen, dan ben je goed bezig...
    meer denk ik daar niet over
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kwam hier ooit via, via, ik denk Elly. Er was een tijd dat we grote zorgen om je hadden. Gelukkig is dat geluwd, maar soms steekt het wel de kop op als je praat over somberheid. Maar ik begrijp ook dat dit bij je hoort.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, Ferrara... ook dat hoort bij me en ik heb ermee leren leven.

      Verwijderen