Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 12 mei 2019

Mijn moeder.


Als ik deze foto zie...



Bijna beangstigend recent.
Toch alweer 45 jaar gelden!


Mijn oudste zoon was net geboren.
Helaas...
Mijn moeder is niet meer
en met mijn oudste heb ik geen contact meer.
Zijn keuze.
Hij is zijn eigen mens en niet het mijne.


Ja, vandaag huilt mijn hart.

💚








10 opmerkingen:

  1. ik kan het me voorstellen....
    ik hoop dat hij dit leest!
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, zeker niet prettig! In mijn Nederlandse familie een soortgelijke ervaring met een zus...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Altijd verdrietig als zoiets gebeurt...misschien wel vaak 'koppigheid'?

      Verwijderen
  3. Persoonlijke karaktertrekken beïnvloeden zeker, maar vaak veranderen familiebanden ook door de invloed van nieuwe levenspartners.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie foto met je mama!

    ik kan me voorstellen dat je beide erg mist
    t zou niet mogen dat kinderen hun ouders in de steek laten

    warme knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoop ook dat je zoon dit leest. Hij zou toch trots op je moeten zijn. Je hebt je eruit geknokt. Je zal niet altijd een lieverdje zijn geweest. Maar het niet goedmaken? Zo jammer. Moederdag is altijd een beetje een dag die pijn doet. Ik begrijp het gevoel van eenzaamheid. gelukkig heb je een mooi blog en lezers die je graag volgen en je het beste toewensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige en bijzondere reactie! Ben er stil van.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk bedoel ik alle reacties was de s vergeten...

      Verwijderen
  7. Walter, het gezegde de tijd heelt alle wonden gaat niet altijd op. Soms moet je als kind bejaard raken om omstandigheden te begrijpen en dan is het te laat om tot verzoening te komen. (ervaring)
    Jouw zoon heeft die kans nog wel, ik hoop voor je dat ie hem grijpt.

    BeantwoordenVerwijderen