Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 28 juni 2019

Een vervelende man. (Met humor.)

Ochtendstond heeft goud in de mond.

De fiets is fantastisch.
En wat ben ik toch eigenlijk een vriendelijke vent!
Voor sommige is dat iets wat nooit went.
😊


De kogel moet maar door de kerk!
Het is erg, maar ik blijk een vervelende man.
Ben je een vrouw, dan zou je een vervelende vrouw zijn.

Precies vanwege het volgende had ik mij voorgenomen om niks meer te delen.
Stel dat je advies nodig hebt en daarom vraagt, vooral dat laatste.
Is het dan juist niet heel aardig als het advies ineens van alle kanten op je afstormt?
Uiteindelijk heb je erom gevraagd.

Maar nu, stel dat je iets vertelt, gewoon vertelt omdat je het even kwijt wilde.


En dat was de enige reden.
Zo vertelde ik dat het fietsen mij nog niet lukte en dat vertelde ik alleen al vanwege de reden dat iedereen vond dat ik beter even op de fiets zou kunnen gaan.
Het zou een stuk sneller zijn dan lopen...

Vandaar dat ik helaas vermeldde dat het fietsen nog niet lukte!
Toen ik van alle kanten weer vriendelijk werd bedolven onder goed bedoeld, maar ongevraagd advies, nam ik het mij wederom voor;
Deel niks meer, totaal niks.
Tenzij het bloed je uit de neus stroomt, want dat valt veel te veel op!


Een verhaal met humor...
😁😂



2 opmerkingen:

  1. humor ;-) ???
    :-p
    maar fietsen lukt je wel, dat kan niet anders
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen