Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 20 juni 2019

En...is er Leven na de Dood?



Truus, mijn vader en mijn moeder.


Tijdens het luisteren naar 'mijn vaders muziek' op Vaderdag kreeg ik ineens de gedachte;
Wat zou het nu fijn zijn om samen met hem van deze muziek te genieten!

Als het om mijn moeder gaat, denk ik wel eens, wat zou het fijn zijn als ze nu mijn nieuwe woonplek zou kunnen zien en er plezier aan kunnen beleven als ze ziet wat ik hier allemaal uitvoer...

Dus, is er Leven na de dood en kunnen ze nu meegenieten en blij voor me zijn?
Stel je toch eens voor dat je dat letterlijk zou nemen!
Onzinnig en overbodig, want uiteindelijk leven ze in mij voort...

Maar ik ga hier nog even een keer op doorborduren.







Tot straks!
😇


6 opmerkingen:

  1. volgens mij is het als je éénmaal dood bent, dat het zo is
    Ik ben eens benieuwd naar je theorie...
    een vriendin van me kan koffie lezen (echte naam weet ik niet) en die zegt dat de mensen die dood zijn engelen zijn die rond je hangen...?
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En daardoor ga ik er graag eens op door.Goede morgen 'Levende Lutje'! :-)
      >@@@<

      Verwijderen
  2. dat vraag ik me ook af
    maar we zullen dat nooit weten toch niet zolang we leven
    eigenlijk mag ik er niet aan denken dat als ik dood ben ik me er van bewust zou zijn dat ik daar nog ergens zweef, voor mezelf wil ik dat dood dood is :-)
    Maar aan de andere kant zou het misschien wel fijn zijn te weten dat mijn ma'tje mij nu nog bijstaat en beschermt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ieder denkt hier anders over, geloof ik. Ik heb een soort overtuiging dat wij als een soort bewustzijn zonder lichaam verder leven, waardoor mijn idee over een hiernamaals zo'n beetje lijkt op leven zoals wij ook dromen. Welterusten, Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vind ik een aardige optie, Lia! Ook voor jou een extra welterusten.
      (Met mooie dromen... ;-) )

      Verwijderen