Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 17 augustus 2019

Nog even dit...

Ben ik de enige die andere dingen ziet?
De 2 manen die ik zag vond ik heel symbolisch.


Morgen kondig ik het nieuwe weekthema aan.
Zin en onzin.
Maar zoals ik hier al type...
Dat doe ik morgenavond pas!

Nu nog wat RM plaatjes voor het slapen gaan.

Welterusten...

💜

De bijbel voorlezen terwijl het kind gewoon de borst wil!
Een kind dwingen tot geloof terwijl het alleen maar honger heeft?
Helaas verandert er minder dan we denken..



Het vaderschap was toen al niet zo duidelijk...



(Sorry dat ik het zeg; ik vond het een naar kindje)
😝



Vrouwen-emacipatie...?
Mannen stonden toen al met de handen in het haar!





In bad gaan in een museum?
Van privacy is dan echt geen sprake!




🙇


5 opmerkingen:

  1. Leuk , deze opnames van je, plus je kommentaar ! Bye, Bye!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent niet de enige die andere dingen ziet, maar behoort wel tot weinigen. En daarom ben je zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hartelijk dank voor deze reacties, dames.
      Dit motiveert mij weer om de blog-moed erin te houden! @@@

      Verwijderen
  3. Mooie serie Walter.
    Maar ja het bloggen blijf bij mij op een laag pitje staan.. Toch was het leuk weer bij je op bezoek te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen