Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 18 augustus 2019

Tollend van de slaap, maar toch...



De impuls om een oude vriend te bellen
moest ik gewoon volgen.
Gevoeligheden , weet je nog?
Maar het gesprek ging eigenlijk fantastisch..
Weer zoals vanouds van 💚tot💚...
Wonderlijk, want dinsdag belt hij om af
spreken...
Of ik het erg vond als hij naakt poseerde?

Nee, dat vind ik nooit erg...
Geloof het of niet
Het wind mij nooit op.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten