Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 19 augustus 2019

Zin of onzin, Turks of Marokkaans?




Ze waren blijkbaar niet geliefd...
Turks of Marokkaans, ik wist het niet
maar nam ze gewoon mee naar huis
Ik ben ze gaan gebruiken en ik heb er schik in!

Het waren er twee en het kopje zit vast aan het schoteltje.
Dat blijkt zo te horen.
Sterke koffie erin en ik ging er bijna onderuit door...
Beetje te sterk misschien?
Tenzij hartkloppingen en duizeligheid er gewoon bij horen.

Zin of onzin?



👳


5 opmerkingen:

  1. Vreemd. Het kopje dat aan het schoteltje vast zit... Inderdaad prachtige foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dan schrik je toch telkens je je kopje op neemt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het drinkt heel eigen-aardig...
    Weet soms niet op ik nou beter het schoteltje vast zal houden of gewoon het oortje... :-)))

    BeantwoordenVerwijderen