Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 10 september 2019

Wonderen zijn de wereld nog niet uit!



Werkelijk een wonder!
Mijn kapotte tv, die nog wel beeld had, heb ik in mijn werkkamer als tweede laptopscherm opgesteld.
Ach, gewoon als extraatje...het beeld was wat raar en dan die felle neonstreep verticaal in beeld!
Weggooien kon altijd nog....
Maar wat gebeurde er vanmorgen!?
Zet m'n laptop aan en die tv...
Wat!!! Hoe kan dit nou?
Het beeld is weer smetteloos, geen vuiltje aan de lucht en de streep is verdwenen!
Oké, dit was wonder 1.
In de late middag maakte ik een nieuwe selfie voor morgen...
Een paar dagen geleden had ik nog als grap op face-book getypt;
'Dan word ik wel kapper!'
Wat zie ik tussen de selfies staan?
Je kan het zelf zien...alsof ik iemands haar aant knippen was!!!

Geen van beide foto's hier afgebeeld is tot stand gekomen via trucage!


Donderdag vertel ik wel over de engel die mij hielp bij het verder werken aan mijn huis.
Geweldig!

😇



4 opmerkingen:

  1. een of andere storing, soms moet je gewoon even de stekker uit het stopcontact halen
    was alles maar zo eenvoudig op te lossen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas was het wonder de volgende dag voorbij!
      Evengoed mooi dat ik het toch nog even mocht beleven...

      Verwijderen
  2. Dat is wel een fijn wondertje ja Walter. En ja bijzonder die 'kapperfoto' dus is t straks zo ver? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vandaag is er een nieuwe voorbereidende bespreking over de operatie...

      Verwijderen