Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 5 oktober 2019

Een beetje afkicken op zondag.

Ja, mijn tijd is om.
Het was leuk en erg leerzaam.
Maar aan alles komt een end.


Dit gaat over in;
Proefblog anno 2019.
klik



We zijn het niet gewend, misschien zelfs niet zo opgevoed!
Loslaten was niet ons ding.
We moesten doorzetten en laten zien wie we zijn!

Maar dat blijken we helemaal niet te zijn!
Het is enkel hetgeen de maatschappij van ons verwacht.

En de 'maatschappij' is ziek geworden.
Werkelijk..Doodziek!

Maar de tijd is er rijp voor;
We gaan het veranderen.
En we maken alles weer gezond.
Want weet je nog dat we al eeuwen de boel konden verzieken?

Natuurlijk kunnen we alles weer 'gezond' maken.

🙏

4 opmerkingen:

  1. moet ik nu echt veranderen? ga je deze echt verwijderen?
    .* Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. daar ga je toch hetzelfde doen als hier of niet?
    schrijven over de 'dingen'

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niet op dezelfde manier...Maar Proefblog komt er vanaf nu serieus bij, want ik ga mij meer richten op mijn werk. Spijkerbed op zich haal ik echt niet van internet af...

      Verwijderen