Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 19 oktober 2019

Weekend op Spijkerbed?





Lekker weer even behoorlijk volproppen..
Kijk, dat rustiger bloggen beviel me wel.
Gelukkig heb ik daar een goede oplossing voor gevonden;
Het gebruiken van mijn andere, reeds aanwezige blogs!

En dat gaat prima en voelt zeer bevrijdend aan.

Eerst maar eens over;
De kogel is door de kerk
vertellen.
Achter elk bericht dat ik ooit op dit blog geplaatst heb,
sta ik nog voor de volle 100% achter.
Het mes sneed aan 2 kanten.
Ik gaf veel maar kreeg er enorm veel voor terug!
Dat was mooi om te ervaren...


Maar tijden veranderen en, alhoewel ik van Ziel dezelfde blijf
ben ikzelf ook behoorlijk veranderd.
Zo begon Spijkerbed voor mij een beetje te voelen 
als een bodemloze put.
Ach, met mijn eindeloze energie zou ik zelfs een bodemloze put kunnen vullen!
Maar ik werd er keer op keer weer erg moe door...

Minder op Spijkerbed was een geweldig idee.



Op dit moment is voor mijzelf
Proefblog (klik)
de belangrijkste!

Afbeelding kan het volgende bevatten: een of meer mensen en close-up


3 opmerkingen:

  1. eens gaan kijken....
    *Ik wens je een fijn weekend en hier is een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Walter, persoonlijk vind ik het wel jammer. Zelf vind ik SPIJKERBED een mooie naam voor een/deze blog. Ook vind ik de 'KOP' die je in dit blogje bovenaan hebt erg mooi.
    Maar natuurlijk moet jij zelf die dingen doen waar jij je het beste bij voelt :-)
    Hoe dan ook, ik wens je een goed weekend en een lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Spijkerbed blijft gewoon! Een tikkie anders, maar misschien valt dat niemand op!
      Ben nogal trouw ingesteld...en waardeer iedereen die mijn blog volgde.
      Vandaar dat ik er 'gewoon' mee doorga .
      Ook bedankt voor je regelmatige bezoekjes! >@@@<

      Verwijderen