Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 19 november 2019

De situatie is als volgt;








De situatie:






In ieder geval begrijpt één volger er niets van.
Toch is dat niet eens de echte reden dat ik weer even schrijf.
De reden is dat ik daadwerkelijk wil/ga terugkomen in 2020.
Spijkerbed vanuit een nieuwe motivatie!

Het wordt mij steeds duidelijke dat de liesbreuk operatie niet goed is gegaan.
De pijn is af en toe ondraaglijk...alsof er prikkeldraad zit ingesloten op die plek.
Ook dan ik met mijn handen voelen dat er daar iets mis is gegaan.
Bij de vorige nacontrole heeft de operatie arts zelf ook 'gevoeld'.
Zijn twijfelende conclusie was dat het harde gedeelte een bloedstolsel zou kunnen zijn.
Mijn hart en verstand vertelden mij gelijk; dat is het niet!
Maar je weet hoe het gaat, als patiënt heb je niet gelijk iets te vertellen!

Als het niet zou gaan ontsteken of erg van vorm ging veranderen, dan had ik eerder terug kunnen komen...Tja, alleen de pijn was onhoudbaar en aan de plek veranderde er uiterlijk niets.
Nu is de officiële afspraak morgen, woensdag 20 november, om 8:35, Groene Hart ziekenhuis.

Het zal mij zeker niet verbazen als er een tweede operatie zal moeten volgen.
Een PB ster van hier had hem namelijk horen zeggen, toen ze mij na de operatie ophaalde
dat er een stuk darm bij was ingesloten!

'De operatie was zwaarder dan ik dacht', dat waren zijn woorden tegen mij.

Tja, als ik daarvoor tegen vrienden en kennissen vertelde dat ik er erg tegen opzag,
was het als snel;
'Niks aan de hand, zo'n operatie is routine tegenwoordig!'

En andere bijkomstigheid is...dat ik door dit hele gebeuren knetter depressief ben geworden.
Sint Janskruid heeft mij geholpen om deze 'aanleg' voor te blijven, echter door de operatie en de pijn ben ik al weken vergeten dit in te nemen...
Er bleken er trouwens nog maar 4 in het potje te zitten.
En afstanden lopen kan ik nog steeds niet, gelukkig heeft één van de dames van de zorgpost ze vandaag voor me gekocht.

Letterlijk gesproken;
Bij leven en welzijn pik ik de draad weer op...Misschien al op oude jaars avond 31 dec. 2019. 
Daarna is Spijkerbed weer 'gewoon' in de ether...Tegenwoordig internet genoemd.

Mijn volgers heb ik altijd serieus genomen....



5 opmerkingen:

  1. Goh Walter, ja hier ook weer luisteren naar je gevoel, wat de dokters ook zeggen. Dat er morgen maar duidelijkheid mag komen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, Karel en bedankt voor je aandacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. feww dat klinkt heel pijnlijk, ze mogen dat morgen wel eens grondig bestuderen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Walter, dat klinkt niet goed. Hopelijk kunnen ze je snel helpen. Ik kan me voorstellen dat het je mentaal ook onderuit schoffelt. Moed houden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je begrip, Ferrara, daar heb ik werkelijk steun aan!

      Verwijderen