Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 6 december 2019

En toen zei iemand;




'Je moet gewoon maling aan die zooi hebben!
Maak je toch niet zo druk, want welk recht hebben ze nou eigenlijk om te bepalen hoe je leven moet!'

Daar was ik niet blij mee!
Ja, reuze makkelijk advies zo door de telefoon!

Soms hebben anderen makkelijk praten en meestal hebben ze nog gelijk ook!

Maar blij word ik hier niet van!

Toch maar gaan schilderen dan?

5 opmerkingen:

  1. Ze hebben geen recht om te bepalen hoe je leven moet. Maar dat betekent juist dat je dingen niet op z´n beloop moet laten gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je steun, Geri...Helaas ben ik in een diepe depressie geraakt.
      Maar je hebt gelijk, ik ga zeker de dingen niet op zijn beloop laten.
      Als ik het dan maar op een laag pitje.

      Verwijderen
    2. Je bent nu depressief. Het staat nu even op een laag pitje staat, maar wat heb je allemaal al niet gedaan? Ik bewonder je lef en doorzettingsvermogen. En vooral je creativiteit.

      Verwijderen
  2. 'Je moet je niets laten vertellen door mensen die zeggen wat je moet doen!', wist iemand mij ooit te vertellen nadat ik ik een tirade had afgestoken over al die mensen die mij menen te moeten vertellen wat ik moet doen. Dat was niet erg slim van die persoon. Als twee mensen mij niet hadden tegengehouden...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He bah wat naar walter. Vaak weten mensen niet waar ze het over hebben als ze proberen in de huid van een ander te kruipen. Het blijft toch altijd je eigen ding en daar horen je eigen oplossingen bij. Ik hoop dat je jezelf snel hervindt. Maar ja, dat weer werkt vandaag ook niet echt mee he.

    BeantwoordenVerwijderen