Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 6 december 2019

Vandaag weer even overleven.




Donderdag ochtend 5-5-2019....En prachtig mistig!


Maar er mag ook staan;
Vandaag even over leven!

Hard werken heeft wel degelijk zin.
'Het komt vanzelf wel goed?"

Was ik bijgelovig dan zou ik het afkloppen,
dus klop ik het niet af!
De pijn heb ik goed leren hanteren, zonder pijnstillers want dat soort dingen kan mijn lichaam niet verdragen!

Geloof in de eigen kracht van lichaam en geest, afgewisseld met veel rust, dat werkt goed.
Ter ondersteuning gebruik ik wat natuurlijke middelen, zoals
St. Janskruid en CBD (oil)

Ben ik nu reclame aan het maken?
Natuurlijk! ( niet😄)

Ondanks de middelen blijft het belangrijk om er daarnaast van alles aan te doen....

(Wat dan?...vertel eens!)

Helaas is het een komen en gaan...
Soms ineens verdwenen en dan plotseling weer volledig aanwezig.

Verder had ik gisteren een afspraak met een oogarts in het Groene hart.
Inmiddels kan ik daar, zelfs zonder bril, de weg vinden.
Hans, die Anders is, vond het beter als ik nog even officieel mijn ogen zou laten testen.
Het goede nieuws was dat ze kerngezond waren.
Dank je Hans, dat weet ik dat nu ook eens!

Fijn dat jullie er even naar vragen!
Nee, heb nog steeds niet geschilderd
Komt vast wel weer...









7 opmerkingen:

  1. je ogen zijn zeker goed, dat wist je zelf ook wel, maar ze raden dat aan.... en schilderen ga je vast weer doen als je weer goed ziet :o)
    .* Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dwars door een depressie heen schilderen...het is mij ooit gelukt en zal mij weer lukken!

      Verwijderen
  2. fewww zonder pijnstillers, stoer
    al is cbd ook wel pijnstillend, hoor ik hier en daar
    Ook belangrijk, goede ogen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ;-) Het type 'stoer' ben ik niet echt. Wel een doorzetter die zijn eigen Weg trouw blijft.

      Verwijderen
  3. Ik gebruik ook CBD olie. Ik heb al jarenlange chronische pijnklachten. Kreeg tramadol, wat niet hielp. Tot nu toe werkt CBD het best. Heel vreemd dat dit niet vergoed en erkend wordt door de verzekeringsmaatschappijen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Soms helpt het inderdaad om ergens open over te praten...Dank je!

      Verwijderen
  4. Sterkte met alle pijn. En lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen