Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 23 januari 2020

Het lijkt een aflopende zaak, mijn blog!


Op mijn analytics kan ik zien wat er zoal gelezen wordt op mijn blog
en dan duik ik even mijn oude berichten in.
Mijn vuur van toen lijkt heel erg gedoofd.
Steeds herhalingen plaatsen vind ik geen goed idee en echte inspirerende stukken die komen er nog steeds maar niet.
Geen wonder dat er zo weinig gereageerd wordt!
Het aantal bezoekers dat er zoals per dag langs komt,
daaraan begin ik te twijfelen of dat wel klopt.

Toch is mijn blog nog steeds een soort houvast voor me.

Zal het dan vooral de leeftijd zijn die mij veranderd heeft?

Soms denk ik wel eens;
Of is alles misschien wel een aflopende zaak?

Aan de andere kant zou een 'spirituele' metgezel

mijn levensdoel kunnen motiveren en ondersteunen.





8 opmerkingen:

  1. die statistieken tellen elke klik, ook die van u, ik hou me daar niet mee bezig, ik blog gewoon, reageren ze, ok, reageren ze niet, ook ok, het is iets voor mezelf....
    .* Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. k denk ook niet dat dat klopt, die telling
    of het zijn toevallige bezoekers uit het buitenland
    bloggen is sowieso verminderd en reacties al helemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik blijf je vol interesse volgen hoor Walter en ervaar hierin niet echt een verschil met jaren geleden. Nog steeds de diepgang stukje humor ironie, mooie schilderijen. Genoeg om steeds weer even n wezenlijk momentje te hebben. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan blijf ik bloggen, Kagib! ;-)

      Verwijderen
    2. Weet je Walter, ik reageer niet zo hele vaak omdat ik me vaak niet herken in de verhalen van jou. Ik sta toch behoorlijk anders in het leven, wat niet wegneemt dat ik het wel leuk vind om zo af en toe (grapje, bijna dagelijks wel even) te lezen hoe jij in het leven staat. Zou het trouwens nog prettiger lezen vinden als je wat vaker in de 'ik' vorm schrijft i.p.v. in de 'we' vorm. Zou het denk ik voor mij wat gemakkelijker maken om te reageren. Ach wat, maakt niet uit. Het ga je goed en jij blogt maar lekker op jouw manier verder en ik blijf je wel volgen ;-)
      Lieve groetjes, Cilia

      P.S. Wat bloggen betreft kan ik me wel vinden in wat Lutje schrijft.

      Verwijderen
    3. Grappig, want ik vond juist dat ik veel te vaak in de ik-vorm schreef!
      Nou, en wat dat verschillend zijn betreft, valt wel mee.
      Ik kan me eigenlijk prima verplaatsen in jullie leefwijze!
      Zo zie je maar...En vergeet niet dat ik nou eenmaal een creatieve geest heb! :-)

      Verwijderen