Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 15 januari 2020

Is alles goed?...De nacht.





Nee, goed is het niet.
Weet eigenlijk niet eens meer wat goed was!
Ben wat verward en wil eigenlijk niks meer.
Als een jojo ga ik op en neer, dan ben ik minder en dan weer meer!
Hoeveel tijd heb ik nog?
Ach, dat weten we nooit...
De poort van de nacht is weer open maar laat me niet door.
Er is licht dat zie ik...maar waar staat het voor!
Vandaag las ik op een spiritueel blog;
'De mens zet grote stappen in dit mooie transformatie proces.
De transformatie gaat snel, heel snel!'
Het was ingegeven door Ezekiel...
Jammer dat Ezekiel nooit bij mij langskomt...Bij mij is het meestal aartsengel Michael.
Daar heb ik meer overeenkomsten mee. Toch zal ik zijn naam nooit gebruiken en spreek ik van waaruit ik ben. Hier en nu en in Mij.

Ja, het is nacht en we zijn in stilte, ook al zijn we soms wakker.

En dan lees ik bij Kagib; Conditionering!
Das een stuk dichter bij en heel herkenbaar!
En ik maak me los..los van alles en lijk stuurloos te raken.
Nee, dat ben ik niet want Michael leidt mij...Daar ben ik voor geboren!

Michael is niets anders dan een inspiratie van de geest..
En dat is goed genoeg.

De poort van de nacht wacht weer op me....

Ezekiel; klik
Michael; klik


Geen opmerkingen:

Een reactie posten