Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 14 februari 2020

De kleine was ramp!


Inderdaad, het was een kleine was.
een  'donkergoed' wasje...
Ik had nog gekeken of er niks meer in zat...

Het bleek een papieren zakdoekje te zijn.
Verdeeld en vast geklit kwam het zakdoekje eruit.
Onherkenbaar!
Meer dan een half uur werk gehad om mijn wasgoed
te bevrijden van de achterblijfsels!





5 opmerkingen:

  1. het is inderdaad een heel geprul om die snippertjes er uit te halen, wie heeft dit niet eens aan de hand gehad....
    maar aan een stofzuiger heb ik toen niet gedacht :o)
    * Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een ramp, waar je nog wel een poosje plezier van kunt hebben....!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, naar hard werken kwam het goed! Weer een les geleerd... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel vervelend is dat. Maar het overkomt iedereen. Is een schrale troost.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha, herkenbaar, dan vloek je toch even

    BeantwoordenVerwijderen