Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 30 maart 2020

Random and from within.





Aangezien de wereld nu één is, dacht ik eens in het Engels te beginnen.
'Willekeurig en van binnenuit'.
Gewoon mijn start van de dag op de foto, genietend van de Corona rust...
Want zo kan het ook, genieten van dat wat er is!
Wat een heerlijk gevoel om eens niet mee te hoeven doen aan de sleur van de regelmaat.
Mijn cd wisselaar met 6 cd's erin op random gezet, mijn ontbijt werd aan de deur bezorgd!
Buiten was het beeldschoon en 'levend-stil', anders dan doodstil dus...
Want...ik leef nog!




Mijn foto-toestel liet ik een rondje doen, was ik dan toch in de hemel beland?
En dan te bedenken dat ik vanmorgen vroeg in bed een zwaar corona-verslag
voor op mijn blog had bedacht...
Het is in feite gewoon een dagboekverslag geworden!


Hieronder het foto-rondje;
















Gewoon dus even bij me op visite...
zonder besmettingsgevaar!
😉
🙌


5 opmerkingen:

  1. heel gezellige flat! of beter, jij hebt het heel gezellig gemaakt
    deze dagen moeten we bij ons zelf op visite gaan of dus virtueel zoals hier
    eet smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een fijne positieve benadering van het Coronagebeuren.
    Jij maakt er wat van en dat is goed. Hou het buiten de deur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig bij jou, Walter, plantjes staan er goed bij hihihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een heerlijk huis. De sfeer voelt zo goed. Fijne dag verder, Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Natuurlijk neem ik geen onzinnige risico's!

    BeantwoordenVerwijderen