Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 3 april 2020

Dit keer gewoon een dagboek?



Ja, lijkt me een mooie afsluiting van de vrijdag, klaar voor het weekend!
Allemaal woonfoto's als aandenken voor mezelf.
Wat wonen betreft verander ik nogal graag, alhoewel deze opstelling werkt fantastisch!

Zowel mijn atelierplek als mijn slaapplek zijn leuk voor mekaar.
Hard aan gewerkt en daardoor in het ziekenhuis terecht gekomen...
Heb het gelukkig overleefd en het resultaat bevalt me enorm!



Een zeer prettige werkhoek aan overgehouden
en het slaapgedeelte werkt veel beter dan eerst dat kleine kamertje!
Nu is dat een soort opslaghok met mogelijkheid tot logeren...
Waarschijnlijk koop ik binnenkort een boxspring-twijfelaar, die past dan prima
in mijn slaap gedeelte...
Natuurlijk dit keer zeer rustig aan, liever niet weer in het ziekenhuis belanden.


meer foto's hieronder>>





Er heerst rust...



Het is er netter dan ik ben!😁




De slaap-werk combi is een succes...

Zojuist mijn weekendboodschappen ...
Het was 'druk' op straat en min of meer druk in de winkel.
Toch mooi om te zien hoe iedereen zich aan de regels hield!


2 opmerkingen:

  1. Het is zelden gezellig in het ziekenhuis. Ook daarom fijn dat je thuis bent, Walter! En dank voor dit inkijkje in je heerlijk huiselijke woonstek. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gezellig. Een fijne omgeving om in te werken.

    BeantwoordenVerwijderen