Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 25 mei 2020

Even een contact berichtje.




Op maandag, dat lijkt me een goed idee!
Trouwe hond als ik ben...
Alle volgers van dit blog blijf ik gewoon trouw, jullie zijn me dierbaar.

En natuurlijk blijf ik iedereen gewoon volgen...
Alleen op Werkwijze is er een andere bloglijst.

Weet je, ik verander maar blijf toch dezelfde!
Dus op de eerste dag van de week kom ik jullie hier even'vervelen'.
Waarschijnlijk ook met mijn werk, maar op dit moment ben ik
met andere dingen bezig.
Ik wacht namelijk op een gewoon maandelijks en doorlopend telefoon abonnement.
Is in behandeling en komt hopelijk deze week.
Dan kan ik 'haar' ook weer wat vaker bellen.
Prepaid is erg snel op!
Het vervelende/spannende is dat ik constant in verandering ben...

Toch heeft het ouder worden ook wel zijn charme...






2 opmerkingen:

  1. wel hé, ouder worden heeft heel veel charme, niks móet nog zo nodig :-)

    hoop dat je snel weer lekker lang kunt bellen
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen