Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 31 juli 2020

Volgens mijn zoon...




Hij vertelde mij;
Die unknow is niet meer dan een automaat
en als je erin trapt kunnen ze informatie stelen.

Nou viel me al op al hun teksten een herhaling zijn.

Ach, ik hoop wel dat ze een mondkapje dragen.
Dan houden ze tenminste een keer hun automatische mond!


😁


5 opmerkingen:

  1. inderdaad, nooit klikken op van die vreemde reacties

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie nooit rare reacties bij jou. Misschien dat die rare reacties bij oudere post staan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze reageren idd meestal op oude posts, hopelijk blijven ze nu weg..
      Trouwens, al verwijder ze altijd meteen!

      Verwijderen
    2. Ik heb een blog over de Bronte Sisters. Ik dacht na jouw bericht te hebben gelezen dat ik daar ook eens moet kijken. Mijn hemel, inderdaad wat een idioten. Ook alles weggehaald.

      Verwijderen
    3. Tja het nadeel van modereren is dat ze nu op je e-mail adres binnenkomen.
      Ik verwijder ze nu gewoon via mijn blog aan het eind van de dag.

      Verwijderen