Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 15 juni 2021

Als je maar anders naar de dingen kijkt!



SCHOONHEID EN LIEFDE.

 Makkelijk was het niet... je werd meegesleept door

een zogenaamd 'gezond verstand'...

Het gezonde verstand van de massa.

Maar als je anders kijkt en anders luistert

zijn er heel andere dingen.




Gisteren heb ik ze weer eens op de foto gezet

en wat ik nog wilde delen...

heb ik bij deze gedeeld.

Vertrouw op jezelf.

Altijd!











Kijk om je heen.... en wat zie je?

Nee, niet wat je denkt, gewoon wat je ziet.


Ben niet meer zo van de diepzinnige verhandelingen,

want wie wil ik nou eigenlijk overtuigen van mijn 'denken'?

Schrijven over alles wat ik weet en meegemaakt heb?

Want wat anders kan ik nog bijdragen dan

datgene, diegene... die ik ben?

En als ik er niet meer ben...

Dan laat ik mijn werk achter.

Dat is alles

en het is aan de ander wat ze ermee doen.


Ter plekke schetst...






1 opmerking:

  1. Alleen maar zien vind ik soms moeilijk. Onmiddellijk volgt er rubriceren,oordelen

    BeantwoordenVerwijderen