Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 15 juni 2021

Over zoiets blog je niet!

 In ieder geval niet meer openlijk!

Ik blog vooral nog om mezelf te ontluchten.

De foto's worden nog steeds niet dat wat ik eigenlijk van plan ben.

Al met al, toch nog steeds een verdomd eerlijk blog!

Echt trouwe volgers heb ik niet meer....



Ja, het is werkelijk prachtig weer en ( soms) geniet ik daarvan.

Helaas alleen van de extreem simpele dingen.

Of is dat juist de overgang naar de nieuwe tijd?

Misschien hadden we dan toch een dramatische religieuze overgang verwacht!


Ach ja, ik weet het.... Mijn foto's zijn beneden peil...

En er wordt een giga flat neergezet...tegenover het uitzicht van mijn overburen.  Het zal je maar gebeuren... 😕😮



Vandaag sprak ik 'mijn vriend', hij vind mijn foto's beneden peil...  en zelf vind ik dat ook!


Morgen is het weer mijn 'vrije dag', morgen ga ik trachten mezelf te herstellen...




Voor hen die nog geloven in eerlijk bloggen... ik maak me zorgen.

Want ik kom er niet meer uit!

Tegenwoordig zak ik weg in het kijken naar Ikebana filmpjes

en in de avond verlies ik mijzelf in vreemdsoortige SF films.

Tegen de nacht leef ik op en hoop het morgen beter te doen...

De laatste tijd lukt dat niet meer...



Persoonlijke fotografie.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten