Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 3 augustus 2021

'Kan ik nog iets voor je doen?'

 Welke opties heb ik eigenlijk als iemand van de zorg vraagt; kan ik nog iets voor je doen?

Waar ik allemaal doorheen heb moeten gaan door een ongeluk...

Het staat allemaal op mijn blogs!





Opgenomen in een zorghuis, toen... en daar zat ik verkeerd!

Mijn toenmalige huisarts trok z'n handen ervan af; Helaas was er geen andere plek (?)

Dankzij mijn strijdvaardigheid ben ik daar weg kunnen komen.

Mede dankzij een geweldige (tijdelijke arts daar) en een jonge psycholoog....

Nu... blijk ik op een korsakof afdeling van de Savelberg te zitten!

Het goede en tegelijk het erge is dat ik dat helemaal niet heb!


Er is een nieuwe medewerker, een aardige vent ( weer eens wat anders dan al die dames!) Hij houdt van goeie gesprekken met me...Hij beweert zelfs mij bijzonder aardig te vinden....


In ons laatste gesprek kwam mijn ' boosheid' weer eens boven over waar ik terecht ben gekomen!

En toen ik zei; maar ik heb helemaal geen korsakof!

Maar hij vond zelf niet dat hij daar over kon oordelen, daar kent hij me nog te kort voor....


Donderdag komt hij weer voor een 'goed' gesprek....

Ben nu al doodmoe van al dat zinloze begrip!

Toch ga ik strijden om hier te kunnen blijven en de vrijheid te krijgen waar we als mens recht op hebben!





Ze begrijpen mijn probleem niet dat ik wat eten betreft en met wie vrij wil zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten