Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 6 augustus 2021

The Trueman Show #37 Frank Ruesink


Ook al voel ik mij soms machteloos...
Maar dat zijn we niet!
Er is zoveel informatie dat door anders denkenden wordt gedeeld!
In mijn eentje mijn ondervindingen te publiceren
op mijn weblog... dat zou wat arrogant zijn.
Natuurlijk was ik moe, soms doodmoe
maar niets zal mij tegenhouden om op te komen voor Waarheid!
Al kost het mij m'n blogs of zelfs mijn vrienden!
De Waarheid is altijd duidelijk voelbaar
als je de waanzin maar wegdenkt.
Dit is de tijd van de grote Verandering!
Nee, er komt geen bevrijdingskreet achter...
Want de grote Verandering zullen we samen gaan doen.

💚💚

2 opmerkingen:

  1. Dit voorjaar ontdekte een mevrouw uit de straat en ik,dat we veel hetzelfde dachten. Nu sturen we elkaar links van goede informatie. Fijn zo'n mede-wappie in de buurt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je gesteund voelen is altijd motiverend... voor mij is er niet zo vaak steun, desondanks ga is door!

      Verwijderen