Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 6 juli 2022

Zinnige berichten op een blog....

 


Voor mij is dat niet echt makkelijk meer...

Want er verandert zo extreem veel, zoveel dat we het liever niet zien!

Maar als ik rustig zit of relaxed in mijn bed lig, dan is alles duidelijk.

En zou ik het graag willen delen, dus opschrijven en de wereld insturen!

Ga ik dan beginnen over de waanzin dat alles ineens zomaar stukken duurder wordt?

Zomaar, 50 ct per artikel! En dat klopt niet... Er is iets anders gaande... want iets blijkt in paniek te zijn.

Niemand schijnt nog echt te zien dat we werkelijk moeten minderen...

En... dat we nog steeds gigantisch belazerd worden door corrupte machthebbers!


Maar... het gaat vast lopen, enorm vast!

Mocht je het reeds zien, wees niet bang en vrees niet...

Leef gewoon naar wie je werkelijk bent.



Die je werkelijk bent...



2 opmerkingen:

  1. ik moet bekennen,soms ben ik wel eens bang. Niet voor de oppervlakkige veranderingen maar voor het plan er achter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks dat ik me nooit overgeef aan angst, begrijp ik je heel goed!
    Zelf ervaar ik de veranderingen helemaal niet als oppervlakkig... en dan het plan erachter? Ja, wie, wat en waarom? Toch maar weer eens over schrijven..

    BeantwoordenVerwijderen