Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 5 februari 2023

Ook hier weer 'echte' berichten?

 

Slaapkamer/Atelier 🙌😎


Mijn situatie lijkt erg te veranderen...

Heb er dan ook, vanaf het begin, hard aan gewerkt!

En...daardoor heb ik in dit systeem best een grote verandering gebracht.

( Was niet eens een opgezet plan!)

Maar, doordat ik niets op een agressieve manier heb door willen drijven, is dat gelukt!

Veel meer persoonlijk belang voor de mensen die hier wonen.


Alles waarin ik reeds van nature afwijk heeft alle ruimte gekregen!

Vandaar dat ik nu kon schrijven;

'Niet meer doen dan wat werkelijk noodzakelijk is'.


Om zover te komen heb ik best heel wat werkt verzet.





4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi bericht, Walter. Dat je met jouw aanleg en ideeën gewaardeerd wordt. Jouw creativiteit kan, wanneer anderen ervoor openstaan, dingen veranderen. Omdat je een andere kijk hebt. Dat kan door omstanders als lastig ervaren worden. Maar wanneer anderen de waarde zien, kan het zo'n mooie aanvulling zijn. En het gaat hier lukken. Je verdient het!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn om te horen dat zal je zeker goed doen dat je de zorg zo rustig hebt aangepakt met goede resultaten. Een felicitatie daarvoor.

    BeantwoordenVerwijderen