Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 2 juni 2023

Omdat hier het meeste 'bezoek'komt!

 



Anders zijn lijkt een handicap, en dat is het ook! 

Maar wat is eigenlijk normaal? 

Er serieus over schrijven op een blog is wel

de veiligste manier...

Soms kan ik alleen de gedachte gang volgen van mensen die ook afwijken...

Ja, het was een vermoeiend, maar spannend leven!

Anders zijn...en al snel zeggen mensen; ach ja, we zijn allemaal anders..

Maar ja anders en anders...

Tegenwoordig leef ik in een zorgsysteem..

Zeer tolerant.... maar als ik mij uit denken ze vaak dat ik gedronken heb.

Zo gaat dat, want mensen willen het een plek geven..



2 opmerkingen:

  1. ooit is de mens begonnen met anderen in vakjes in te delen, die die we 'normaal' vinden en die die we 'raar, anders,...' vinden, maar elk z'n 'normaal' is anders

    BeantwoordenVerwijderen