Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 8 januari 2024

Wordt dit blog een 'besloten club'?

 Min of meer wel...

D.w.z. voor de mensen die nog steeds komen én reageren!

Verder blijft het gewoon openbaar en te vinden

via de zoekmachine. Waarom dan als een soort besloten club?

Omdat ik mij liever gewoon richt op de mensen die nog steeds komen...

Het voelt voor mij dan zinniger om verder te gaan met bloggen! Vandaag dus alleen nog wat foto's.












Wat was dat was....   




7 opmerkingen:

  1. Vroeger hadden we honderd(en) bezoekers. Ja die tijd is voorbij . Ik vind dat wel rustgevend. Bij nij dus ook nog maar weinig Mooie foto's en schilderijen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben graag lid van de club. Honderden bezoekers heb ik nooit gehad. Hooguit 5. Is helemaal o.k.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je schilderij blijven me boeien Walter. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie werken zijn dat Walter
    Ja, ik kom nu en dan wel nog eens piepen
    Het dagelijks bloggen is al een tijdje voorbij
    Veel blogs zijn weggevallen

    BeantwoordenVerwijderen