Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 25 juni 2024

Maar hoe kom ik er vanaf?

 Ondertussen weet ik dat die z.g. statistieken van dit bloggebeuren niet kloppen..

Dus ga ik nu echt stoppen.

Nog even een foto plaatsen met een lange uitleg

en dan stop ik.

Er zijn bloggers die vinden dat we niks verplicht zijn, gek genoeg denk ik daar anders  over!

Ga niet eens uitleggen waarom.

Vandaar dat ik er moeilijk vanaf kom.

Die foto komt straks, het is nu in huis 24 graden.

Op zich ben ik daar blij mee, maar ik kom tot weinig...



Tegenwoordig zit ik vaak aan tafel met een tekenblok.

En net als altijd; ik doe maar wat!

Deze ga ik versieren met allerlei symbolen...

Aquarel potlood... prettig spul.

Maar wat is hier veranderd?

Zeg maar gerust alles, alleen al door het gebrek aan personeel!

Vaak komen er flexwerkers die werkelijk van niks weten.

Ach, en daar maak k dan gewoon gebruik van.

Beter zo dan omgekeerd.


Verder heb ik tegenwoordig een belachelijke lange, grijze baard.. Elke keer denk ik; die moet eraf!
En... ik ben weer op een sapkuur!

Bevalt me goed en ik voel met stukken fitter.


Of ik hier werkelijk happy ben?

Nou ja, deze flat is geweldig, de buurt is ook prima en mijn uitzicht blijft me verbazen.

Prachtige luchten!

Heb trouwens gemerkt dat het niemand kan schelen of ik stop met bloggen!


Zou bijna zeggen; Dank voor de steun!

Op straat is het niet anders; iedereen loopt verdiept in het mobieltje...


Ze lopen al niet eens meer tegen een lantaarnpaal en in een gat vallen of in de stront trappen is er ook al niet meer bij!








5 opmerkingen:

  1. Statistieken zijn raar, niet te snappen en zeker niet reëel
    Stoppen omwille van dat doe ik niet, maar ieder moet dat voor zichzelf beslissen
    Natuurlijk is het leuker als er veel reacties komen
    Je moet gewoon doen wat jij leuk vindt Walter
    Als je graag blijft schrijven moet je dat doen, er zal altijd wel iemand lezen

    Tuurlijk zou het raar zijn nooit meer iets van je te zien verschijnen

    Fijn dat je daar graag woont, dat is heel belangrijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer,dat je stopt. Ik bewonderde je foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar....... je hebt een vaste schare bezoekers. Ik zie het aan de reacties. Ik zei het al eens eerder, je hebt meer bezoekers dan ik, althans meer mensen die reageren. Voelen we niet een beetje als vrienden? En vrienden laat je toch iets van je horen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dat is ook de reden dat ik het moeilijk vind om te stoppen, dus zal ik gerust nog regelmatig van me laten horen! (-_-)

      Verwijderen