Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 20 oktober 2009

"Zielemaatjes"...?

Beste Rob,
Kun jij mij nu, van bovenaf bekeken, de betekenis van zielemaatjes uitleggen?
Ik ben het spoor even bijster geraakt door jouw daad. Toch hoop ik dat je begrijpt, daarboven, dat ik moeite heb met jouw keuze en hoe ik nu aan moet kijken tegen een begrip als "zielemaatjes'. Vanmiddag toen ik deze foto van je voor het eerst onder ogen kreeg, "hoorde" ik je zeggen dat je spijt hebt van je daad. Waarschijnlijk hoorde ik nog de nagalm van de Rob die je ten tijde van deze foto was.
Hoe zou dat zijn Rob, aan de andere kant spijt hebben???
Kom je nog eens langs bij me om na te praten op de manier waarin jij geloofde en ik op hoop?
En wat mijn kwaadheid betreft, ach..had ik die kans nog maar in het echt, vriend.
Wat zou je er weer (uit liefde) van langs krijgen, konden we weer ouderwets in elkaars armen uithuilen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten