Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 24 november 2009

Ik heb nog maar één maand!

(kleine Wally op foto) .
Graag zou ik 60 als de nazomer van het leven omschrijven, een nuchter rekensommetje bepaald dat het late herfst, zo niet, reeds winter is!
Elk rond getal van de leeftijd lijkt een symbolische waarde te hebben, dus 23 december aanstaande ben ik rond en symbolisch.
Jong van hart zijn en voelen, is dat een smoes om je ware leeftijd te omzeilen?
Nee hoor, absoluut niet!
Ik zie regelmatig mensen om mij heen die stukken jonger zijn en al 20 jaar zestig lijken te zijn. Althans die 60 zoals ik vroeger dacht te moeten zijn op die leeftijd.
Het is natuurlijk wel zo, dat langer geleefd hebben met zich mee brengt meer ervaren te hebben.
Maar als ik om mij heen kijk zegt ook dat verder weinig....
Kijk, dat ik mij van binnen leeftijdloos voel, dat houd ik liever voor mezelf.
Als tegemoetkoming naar dit geheim in mezelf....
Ik bevind mij in de nazomer van het leven. ( ik duld geen tegenspraak, anders ga ik slaan!!!)
Een plezierige leeftijdloze dag toegewenst.

2 opmerkingen: