Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 20 december 2009

My queen in heaven.

Gelukkig kan ze niet lezen, anders kreeg ze nog meer poezen babbels!
En "babbels" heeft ze de laatste tijd, aangaande haar "knabbels"'.
Biggest smile voor mijn Poppie.,..

4 opmerkingen:

  1. Een knus plekje. Heb teruggebladerd tot half september, veel over Zijn, Innerlijke Strijd, Besef - met veel fraaie tekeningen, aquarellen, oil (?) en dito mijmeringen. Intussen wordt het ongewoon en ongenadig winter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oil is acryl geworden, ik werkte als restaurateur met oil en pigmenten.
    Aquarel is gouache in deze...trouwens ze zijn beiden met water te verwerken.
    En ja, ook hier is het winterbeeld schitterend!
    Jeukt jouw digitale toestel ook zo! (smile)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. verwend poezenbeest is die queen van jou!
    mijn hond mag zich ook graag nestelen tussen mijn witte beddengoed...vooral met een moddervacht!

    liever acryl dan olie?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Acryl past op dit moment goed bij mijn manier van werken. Ik acht het niet uitgesloten ooit weer iets met olie te doen.Ben nu experimenterende om via pigmenttoevoeging de kracht van olie verf in acryl te benaderen....

    BeantwoordenVerwijderen