Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 19 december 2009

Van binnen stout gebleven.

Zo voel en voelde ik dat vaak.
Vooral toen ik in de pompeuze "antieke kunst" wereld vertoefde, een kunstmatige wereld die in feite niets met "kunst" te maken lijkt te hebben.
Natuurlijk werd van mij, als gerenommeerde restaurateur verlangd dat ik mee deed. Ik bleek er totaal ongeschikt voor, want de clown in mij sprong op de meest "onwenselijke" momenten te voorschijn.
Doorzichtige flauwekul die men elkaar wijsmaakte ter wille van het kapitaal!
Ik ben bijna letterlijk weggezworen als een splinter die door het lichaam wordt afgestoten...
Wat is het toch zalig om een splinter te zijn.
Een spelende splinter ook nog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten