Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 26 januari 2010

Zin in....

Ineens heb ik zin in dagboek-achtige onzin!
Ai, maar m'n ingebouwde censuur-alarm begint meteen oranje te knipperen, dus ik houd me maar in.
Niet dat ik op het punt stond m'n diepste geheimen het internet op te slingeren hoor, want ach, van mijn soort geheimen zal niemand wakker liggen...
( heb ik al verteld over die eerste periode na mijn scheiding dat ik in Amsterdam....? Hahaha, nee, maar niet want dan wordt mijn internet waarschijnlijk voorgoed afgesloten!)
Huis, tuin en keuken enthousiasme dat mag toch wel?
Oké, ik voel mij gelukkig, ben het niet zo gewend in mijn leven, een langere periode gelukkig zijn. Het voordeel is wel dat het extra goed aanvoelt.
"Gelukkig" heb ik de levenservaring dat gevoelens komen en gaan, maar toch, door de overwinning op mijn verslaving is er wezenlijk iets veranderd.
Inmiddels een groentje van 60, die op zijn 57ste bevrijd raakte.
Over "gelukkig" gesproken....ondanks al mijn dwalingen ben ik nooit echt mijzelf kwijt geraakt of wezenlijk ontrouw geweest...en dat voelt goed.

Even mijn "powerwalk" haltertjes afbeelden en mijn dag is weer goed.
Want regelmaat "doe" ik niet meer aan, de gezonde regelmaat is een deel van mezelf geworden.
Hopla, aan de slag!

2 opmerkingen:

  1. jezelf trouw blijven is zo belangrijk
    maar we worden door zoveel dingen beïnvloed dat het soms moeilijk is

    BeantwoordenVerwijderen