Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 1 maart 2010

Een stil moment.


6 opmerkingen:

  1. dat vind ik lief van je, want ik weet dat we beide iemand kennen die het vandaag (maandag) heel zwaar zal hebben, extra zwaar

    welterusten Walter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet niet wie of wat je hiermee bedoelt, maar ik denk dat het als lief steuntje bedoelt is, dus dààr doe ik beslist aan mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe dan ook eern engelachtig begin van een nieuwe week. Leuk dat je even reageerde op mijn weblog. IK ga jou ook volgen....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga dit stil moment nu invoeren, ik kruip op mijn luie zetel want ik heb al gedaan met werken....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo'n stil moment had ik gister met mijn boeddha, muziek en selenieten windlicht.
    heerlijk!!:))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die moeten er ook zijn. Momenten om tot jezelf te komen of in gedachten een steun te zijn tot anderen.

    BeantwoordenVerwijderen