Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 26 juni 2010

Héél erg vervelende man, want.....


Vandaag naar de havendag in Gouda geweest...
en toen kwamen deze voor mijn lens!



Nou, dat red ik écht niet tot maandag hoor!
De rest van de serie komt keurig volgende week aan bod.




( Maar ik vermoed dat ik mij morgen óók niet kan beheersen.)



( Ach weet je, bruiner dan ik nu ben hoef ik niet zo nodig...)

5 opmerkingen:

  1. waarom zou je je inhouden?

    laat komen wat komen wilt, walter! :-D


    met een weer als dit zijn jouw foto's meer dan een verfrissing! ;-)

    zwoele zondag,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. welterusten Walter
    maar ook dat zei ik hier al, tttsss, jou blog wil mij niet meer :-)

    heb je niet in zo'n waterbal gekropen?
    over water wandelen, dat zou nu toch echt iets voor jou zjn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan het geloven lieve (en bruinverbrande, hihi) Walter dat je je niet inhouden kon hierover toch een logje te plaatsen! Wat een fraaie én verfrissende foto's, heerlijk om naar te kijken!
    En nu je palm weer in hé! Wat moet het dààr ook leuk zijn...
    *wink, big smile*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wou dat ik klein was en daarin zat!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Werkelijk schitterend deze foto's, nee......dat kan je toch niet voorbij laten gaan, dat moet op de foto. Heel bijzonder, lijkt me een speciale ervaring om daar in rond te draaien, en het meisje heeft er duidelijk veel plezier in.

    Kan je misschien nog even doorgaan Walter met helende gedachten de ether in te sturen, voel me al twee dagen een stuk beter...Bedankt voor die lieve opmerking.

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen