Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 28 juni 2010

Zomerochtendzon.


Zomer en vroege ochtendzon
Geeft mij dat een blij gevoel?
Ja, nu wel...
Maar als een mens lijdt
kan zelfs schoonheid pijn doen.





Maar beter zwijg ik even.

Ik denk aan je...
en wens je het allerbeste.
Als positieve gedachten, gestuurd naar jou
slechts een beetje kunnen helen
dan stuur ik ze je.



Maar soms is een luisterend oor
en een meelevend hart
het enige dat ik je bieden kan...

9 opmerkingen:

  1. *zucht*
    Zo innig en mooi dit, lieve Walter, dat het zonde is daar nog één woord aan toe te voegen...
    Toch nog één enkele zin: je bent een mooi mens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooimooimooi

    ( ot vluchten maakt dat je nooit vrij zult zijn )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja Walter, mijn webbies ! Ik zeg juist tegen mijn zoon, ik wil vandaag rust en niemand zien want gisteren op 't werk was mijn dagje niet, ik heb daar iemand met mijn ogen de grond ingewenst ;-)
    't hem eens gezegd en afgetrapt, maar goed dat ik vrij ben ....en nu ga ik genieten en wachten op de post!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi...!!
    Heel mooi...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve tekst van jou
    voor iemand
    die er blij om zal zijn
    (eerste foto TOP, zo mooi)
    Mooie Enya ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Natuurlijk wist ik het allang.....dat zijn mijn voelsprieten die me nooit in de steek laten, voor mij niet precies uit te leggen maar jij begrijpt dat volkomen. Je bent een bijzonder intens, warm, liefdevol en meevoelend mens Walter. Mijn innige dank voor deze diepgaande liefdevolle woorden en gedachten, voor mij helpen ze zeker en hoop voor een ieder die het nodig heeft op dit moment...
    En zo prachtig de bijpassende illustratie's, zeer zorgvuldig uitgekozen met heel je hart...
    Ja.....een bijzonder mooi mens ben je...

    Liefs Josephine ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met Enya op de achtergrond is het hier weer
    in alle opzichten genieten geblazen!

    Luisteren is een gave!

    Die eerste foto is er eentje voor aan de muur!

    Gr.
    P-TER

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie woorden, daar zal die persoon heel blij mee zijn
    en wat je te bieden hebt is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen