Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 24 augustus 2010

Donkergroen kussentje.


Rechtsonder, 40 x 40 cm.
Dat kussentje heeft Poppi vrijwillig gekozen als haar nachtelijk verblijf naast big daddy.
Maar....
zodra the big one zijn plek even verlaat voor plas of glas,
duikt Pop meteen op
haar Master's place!
Als the boss reeds na enkele seconden weer binnen waggelt
verhuist ze met verbolgen blik weer richting;
Donkergroen kussentje.

Her Masters's voice..
wenst ieder een goede nachtrust toe.

7 opmerkingen:

  1. onze kat slaapt bij mijn zoon en ligt altijd op z'n voeten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een echte dondersteen! Het was natuurlijk lekker warm waar jij gelegen hebt :-) Natje xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zeggen dat als je de beste plaats in huis wilt, je de kat moet verplaatsen. Ze wil duidelijk haar 'beste' plaats terug XD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik ook maar even mijn pc-stoel met kussen verlaat, dan ligt er algauw een ander zwart-wit 'kussen' in de plaats :-)
    Tijdens de nachtelijke uren moeten ze wel buiten; er zijn er teveel om ze allen binnen te houden...
    Groeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoe herkenbaar.
    Ik wel echter wel even voor de belangen van Poppi opkomen.
    waarom zou ze op de kleine kussentje moeten liggen als het bed zo groot is.
    Dat pik je als kat toch niet.
    Toegeven...ze hoeft niet op jou plek te liggen maar verder is er toch plaats genoeg.
    Dus mik dat donkergroene kussentje weg en laat Pop liggen waar ze wil.
    dat doen mijn katjes ook.
    hoewel ze niet altijd meteen hun draai kunnen vinden.
    http://i9.photobucket.com/albums/a61/wandelmus/kattekwaad/_DSC3845-1.jpg

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is allemaal nog veel vreemder Eveline, Poppi kiest geheel vrijwillig voor dat kleine kussentje en ligt er dan op alsof ze omringd is door water!~Hahaha. Van mij mag ze overal liggen waar ik niet lig, maar als ik er wel lig; hopla,Donkergroen kussentje!
    Trouwens als het kussentje er toevallig niet ligt is ze meteen haar kattenklutsje kwijt..
    Katten, ik ben er gek op!!!

    BeantwoordenVerwijderen