Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 27 december 2010

Dooi boel.

(  Het dooide vandaag behoorlijk. )

Nee, ik ben geen 'e' vergeten.
Rustig waren mijn kerstdagen wel. 
Zoals gehoopt.
Geen dooie boel gelukkig.
Bijna een rust van "was het maar altijd zo".
Toch voelt het dubbel.
Want juist nu voel ik dat ik...
meer zou willen.
Nee, ik bedoel niet méér willen.
Ik bedoel dat ik meer zou willen willen!
Komt tijd komt raad.
Dat is een spreekwoord.

3 opmerkingen:

  1. Mijn dagen waren veel te druk
    daardoor was het niet leuk
    toen ik gisteren e i n d e l ij k kon gaan lezen
    waar ik zooo naar uitkeek
    viel ik binnen tien minuten in slaap
    toen ik wakker werd
    was het weer auto ophalen en wassen
    vroeg gaan slapen en nu weer gaan werken.
    Soms kan veel teveel zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, de dooi mag doorgaan van mij, of als het nog niet wil lukken, dan maar flink vriezen en eerst nog een elfstedentocht (heerlijk kijken voor de buis) en daarna een echte dooi.
    Dat zou wat zijn..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms is het tijd voor rust en soms wil ik zoveel dat ik niet aan die rust toe kom. Zo is er voor alles een tijd.
    De kerst was voor mij ook een tijd van rust.

    Lente wordt het nu toch nog niet, dus van mij het ook vriezen tot er een elfstedentocht komt. Als het dan toch winter is, dan ook maar een echte.

    BeantwoordenVerwijderen