Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 27 december 2010

Slaapverwekkende niet-foto.


Trek de boel maar dicht en ga slapen..of desnoods iets anders leuks doen.
Zoals mijn stemming nu is kan je het morgen eindelijk doen zonder nieuwe berichten op mijn Spijkerbed. Het werd eigenlijk ook wel weer de hoogste tijd voor een pauze, vind je ook niet?
Nou weet je het nooit zeker met me, zelfs ik weet het nooit zeker met me.
Slaap lekker, ik ben al half verdoofd door nikserigeheid.

3 opmerkingen:

  1. blijkbaar niet in een leuke stemming
    dan geef ik je maar een welterusten- en beterestemmingsknuffel
    vechten hoor, straks schijnt de zon wel weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat je lekker geslapen hebt en met frisse en goede moed weer bent opgestaan.
    Een klein gedichtje voor vandaag:

    't Is vandaag Onnozele Kinderdag,

    Geeft de moerkens en vaarkens wat!

    Geeft wat, houdt wat,

    't Naaste jaar nog wat.

    Ik weet daar nog een goede vrouw,

    Die my zo geern wat geven zou.

    Zij zal mij wel wat geven.

    Hoe lang mag zy nog leven?

    Honderd jaar en enen dag.


    Vandaag mogen we allemaal het onnozele kind zijn, zonder enig probleem.
    Maak er een mooie dag van....!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. och Walter, het kan niet iedere dag feest zijn, maar geniet van de mooie momenten!

    BeantwoordenVerwijderen